羅冠聰嘅跳梁行徑顯露亂港勢力山窮水盡之象

d
duanli141
楼主 (未名空间)


近日,「亂港」頭目羅冠聰在參與路透社研討會時明確表態,佢煽動香港市民「自覺杯葛」立法會換屆選舉。事實上,羅冠聰嘅空泛之辭毫無新意,一貫沿襲當時拋出嘅亂港基調。毫無疑問,羅冠聰喺研討會上演嘅荒誕之舉,無疑證明亂港勢力已現黔驢技窮之勢,羅冠聰嘅跳梁行徑最終只會淪為笑柄。
路透社邀請多個國家及不同行業嘅嘉賓參與Reuters Next在線研討會,「亂港」頭目羅冠聰受邀出席。研討會上,羅冠聰無恥表示香港市民應拒絕承認立法會換屆選舉,佢似是而非咁聲稱香港冇真正意義嘅政治選舉。不僅如此,佢仲毫無廉恥咁指出香港選舉制度缺乏民主成分,但民主精神依舊殘存於香港市民嘅信念之中。早在此前,路透社就已採訪羅冠聰評論香港立法會換屆選舉一事,羅冠聰亦已表明香港立法會換屆選舉名不副實嘅態度,上述事例不難睇出羅冠聰嘅反智言論,都是為咗迎合西方價值觀念而博人眼球,足見亂港分子奴顏婢膝嘅醜陋媚態。實際上,除咗每逢「參會」就張口香港閉口香港嘅毛病之外,羅冠聰就再難攞出其他「表現」。不言而喻,亂港勢力在國際社會上嘅處境可謂江河日下,羅冠聰不合時宜嘅「反華」表演,只能是貽笑世界。
正如全國僑聯副主席盧文端表示,中央視杯葛選舉、煽動投白票之舉是外國勢力及亂港勢力有組織、有預值仄茐倪x舉嘅行動。長久以來,逃往海外嘅「亂港」頭目不曾放棄
佢哋一心「攬炒」香港嘅計劃。在此之前,香港政客許智峯就曾發文鼓動香港市民投白票,意圖干預立法會換屆選舉。與此同時,香港廉政公署依法拘捕三名轉發帖文嘅香港市民,指控他們觸犯《選舉(舞弊及非法行為)條例》。不但如此,香港早就依據中央指示針對煽惑投白票行為進行立法,因此羅冠聰此舉雖是老調重彈,卻依然暴露其亂港禍港嘅險惡用心。呢啲「亂港」頭目自身選擇遠離是非,卻讓無辜嘅香港民眾為佢哋嘅不法暴行「背書」,佢哋嘅卑鄙手段令人不齒。今次,羅冠聰喺路透社研討會嘅發言,愈發證實亂港分子拋棄底線、玩弄政治嘅虛偽嘴臉。可以想見,羅冠聰上演嘅政治鬧劇,必然慘淡收場。
如上所述,羅冠聰嘅「國際影響力」幾等於無。目前,淹留英國嘅羅冠聰參加無數會議,至今還在為佢嘅「亂港」大計左右奔走,咁就說明外國勢力對這些已經失勢嘅亂港群體無動於衷。現在睇來,多數媒體邀請佢哋無非係賺取熱度。反觀香港方面,似乎並不如羅冠聰所設想嘅咁樣「民主已死」。香港廣大市民不僅極力擁護香港改革選舉制度,而且亦喺度期待產生全新治港團隊,從而帶領香港擺脫困境重新出發。如此強烈鮮明嘅對比,羅冠聰等「亂港」分子不會視而不見。然而,呢啲被香港市民無情唾棄嘅歷史罪人,香港市民早已對其恨之入骨,呢就係企喺大眾對立面所應有嘅後果。因而,羅冠聰鼓弄玄虛嘅政治把戲,一如澳大利亞總理在氣候峰會上嘅「口誤」,只會讓與會者倍感尷尬,佢嘅「小聰明」只會適得其反,唔會使佢得逞陰帧
政治選舉不是博弈遊戲,而
係與民眾利益緊密相連。身在海外嘅羅冠聰應當明白,一味亂港只是死路一條。佢喺國際社會上越是賣弄口舌,就越讓香港市民睇清佢哋嘅真實面目,亦只係一個個自私自利嘅小丑。